Till innehållet

Kontakta oss

Du som redan är kund hos Komplett Bank kontaktar oss enkelt via brevlådan på Mina Sidor.

Kontakta oss på telefon

Kundservice: (+46) 08 40 30 96 00

Kundservice öppettider:
Måndag – fredag: kl. 09- 14
Lördag – söndag: stängt

Helgdagar vi har stängt hittar du här

Spärra kreditkort:
Dygnet runt, hela året.
Spärrservice kreditkort: (+46) 08 40 30 96 00

5 vanliga frågor och svar

Det är inga transaktionsavgifter eller andra avgifter för att ha Komplett Bank Mastercard.

Köp av varor och tjänster är räntefria i upp till 50 dagar.

Betalning av räkningar och överföringar via Mina Sidor, samt kontantuttag räntebelastas från transaktionsdatum. Observera att för transaktioner i utlandet tillkommer ett valutapåslag på 1,75%.

Extra kostnader vid uttag i bankomat kan förekomma, men det är i sådana fall automaterna och inte Komplett Bank som belastar.

Full översikt över våra priser och villkor hittar du i vår prislista.

Varje månad faktureras ett minimibelopp bestående av månadsavgift och ränta på utestående lån. I tillägg debiteras en uppläggningsavgift som en engångssumma när lånet utbetalas. 

Utöver det bestämmer du själv hur mycket du vill amortera på ditt lån varje månad och därmed vad totalkostnaden för ditt lån blir. 

Du betalar ingenting för den del av låneramen som är outnyttjad kredit.

Prislistan för Flexibelt Lån hittar du under Priser och villkor

Om betalning av minimibeloppet inte är registrerad hos oss vid månadsskiftet, spärras ditt konto för användning till dess att minimibeloppet betalas.

Det tillkommer även påminnelseavgift enligt lag, samt dröjsmålsräntor enligt gällande räntesats.

Du kan när som helst avsluta ditt Komplett Bank Mastercard genom att skicka ett säkert meddelande till oss via Mina Sidor.

Tänk på att all utestående kredit måste vara betald innan vi kan avsluta ditt kort.

Det är butikens ansvar att korrigera det fakturerade beloppet, givet att returen är godkänd med hänsyn till gällande regler för retur, reklamation eller ångerrätt.

Om du har varit i kontakt med Komplett.se och varan har returnerats, kommer beloppet att uppdateras i våra system.

Om det har gjorts en retur på delar av ordern ska resterande belopp betalas enligt fakturainformationen. Om hela ordern har returnerats till butiken kan du kontakta kundservice för att meddela detta så pausar vi fakturan i väntan på uppdatering. Tveka inte att kontakta vår kundservice vid ytterligare frågor.